| Mun Fiatin viimeinen matka... | |
|
+4HerraX Wiruz DEL Kiesijemmari 8 posters |
|
Mielipiteenne...? | Harmittava tapaturma... Otan osaa | | 63% | [ 5 ] | Ei mitään epätavallista, vanhat autothan ruostuu ajastaan. | | 25% | [ 2 ] | Vanhat autot paaliin vaan! Ei armoa! | | 0% | [ 0 ] | En halua vastata/ei sopivaa vaihtoehtoa | | 12% | [ 1 ] |
| Ääniä yhteensä : 8 | | Äänestys suljettu |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:29 | |
| tee kumpikin (itse inhoan kyll siivoamista) mutta niittien otto ei ole kamalaa siivoamista ei ole pakko tehdä minusta miutta niitit voisit ottee | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:31 | |
| - HerraX kirjoitti:
- tee kumpikin (itse inhoan kyll siivoamista) mutta niittien otto ei ole kamalaa siivoamista ei ole pakko tehdä minusta miutta niitit voisit ottee
On pakko siivota, hyvä että mopon saan autotallii "Heitettyä". Ei sinne autoo laittamaan mahdu! | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:52 | |
| sinnekkö se pitää saada jaa sitten se onkin eri homma | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:53 | |
| - HerraX kirjoitti:
- sinnekkö se pitää saada jaa sitten se onkin eri homma
En kai mä rupee vesisateessa hitsaamaan...? | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 11:52 | |
| hitsaamaan onko ne sementissä tai jossain kiinni luulin ett' ne ovat puussa | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 21.08.07 5:15 | |
| - HerraX kirjoitti:
- hitsaamaan onko ne sementissä tai jossain kiinni luulin ett' ne ovat puussa
Eikai autot oo puusta tehty... | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 21.08.07 5:37 | |
| siis autossako se pressu on kiinni O_O | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 21.08.07 6:32 | |
| Olen kyl täysi pudonnut kärryilt täs topicis,onko se auto sen pressun sisäs vai onko siel joku pressukatos jos se auto on vai jotai muuta | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 21.08.07 7:20 | |
| samat sanat minulta luulin että se oli katotksessa mutta nyt kuullostaa ihan kuin se olisi pressun sisällä | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 22.08.07 4:23 | |
| Mä piirsin teille pölhöille kartan... (Toi harmaa on kallio, jonka yli ei pääse) Tartteisin katsos saada corollan katoksen kautta autotalliin, jotta pääsen hitsaamaan sitä. Lattiassa näes on jalanmentävä reikä. Ulkosallahan minä en rupee hitsaamaan, koska mun tuurilla tulee just vesisade ja särkyy meidän kallis MIG hitsauslaite | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 22.08.07 4:28 | |
| No voi meitä hömppeleitä,siis noin yksinkertastako se olikin | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 22.08.07 7:41 | |
| nii minä ihyan eri reiteillä | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 07.09.07 12:26 | |
| | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 07.09.07 12:30 | |
| - Tursak kirjoitti:
- Jaa jaa..
Mitäs toi meinaa...? | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 09.10.07 6:58 | |
| Kuhan mietiskelin ääneen. Melkein ymmärsin aiheen tarkoituksen.. | |
|
| |
Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 17.10.07 20:09 | |
| otan osaa meikällä ei vaan oo autoo Vainottu: OMG!! | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.10.07 6:33 | |
| | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 12.03.08 6:02 | |
| Noh, syksy tuli, syksy meni... Talvi tuli, eikä Fiatti vielä lähtenykkää mihinkää. Tässä pari viikkoo sitten yks tuttu tuli ja vetästii Fiatti traktorilla yläpihalle, roudattiin täyteen metalliromua ja ovet tiukasti kiinni. Tästä päätellen se on kohtapuoliin johonkin päin lähdössä. Tässäpä vielä kuva: | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 26.08.08 11:49 | |
| Fiatti on jo keväällä lähtenyt autojen taivaaseen, joten on jo aika lukita tämä aihe Fiatin muistoksi | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... | |
| |
|
| |
| Mun Fiatin viimeinen matka... | |
|