| Mun Fiatin viimeinen matka... | |
|
+4HerraX Wiruz DEL Kiesijemmari 8 posters |
|
Mielipiteenne...? | Harmittava tapaturma... Otan osaa | | 63% | [ 5 ] | Ei mitään epätavallista, vanhat autothan ruostuu ajastaan. | | 25% | [ 2 ] | Vanhat autot paaliin vaan! Ei armoa! | | 0% | [ 0 ] | En halua vastata/ei sopivaa vaihtoehtoa | | 12% | [ 1 ] |
| Ääniä yhteensä : 8 | | Äänestys suljettu |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Mun Fiatin viimeinen matka... 10.08.07 16:20 | |
| Niinpä... Se on jo valitettavasti lähiaikoina aika sanoa fiatille hyvästit... Mahtava auto on ollut sen vähän mitä minä sen sain omistaa. Vielä pitää ottaa "Tuninki" talteen ja jotain pientä muistoksi. Ainakin vanha siirtolupalappu. Kyllä meinaa ihan kyynel tulla silmään, miksi sen ripustuksen piti revetä Niille jotka ei oo viel kuullu: Fiat lähtee koska pelkääjänpuolen etupyörän ripustus repeytyi irti runkopalkista ja vetoakseli irtosi pyörän akselista. Uutta palkkia ei kannata ruveta tekemään, joutuisi koko auton laittaan uusiin. Rupeen täs jossai vaihees ottaa "Goodbye, you live in memory forever..." kuvii ja teen jonkinnäkösen filmin. Mul on vähän vanhojakin kuvia, laitan nekin siihen. Tähän kellonaikaan kyl en jaksa enää ruveta taistelee minkää ohjelman kaa, kattelin vaa ukin hautajaisista kuvii (Ku satuin löytää ne) yms. vanhoja kuvia. Menneitä on yöllä hyvä muistella, silloin oli kaikki hyvin. Ei huolia, ei murheita... Se oli aikaa se... | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| |
| |
Wiruz Admin
Viestien lukumäärä : 51 Ikä : 33 Missä asun : Kuopio, Suomi - Finland Ajoneuvo : Toyota Carina II -88 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Niku nalle, Hahou Registration date : 27.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 12.08.07 8:09 | |
| | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 12.08.07 10:37 | |
| Ja lisää sontaa putkeen... Kaikki AINA särkyy kun arki alkaa ja ei oo aikaa laittaa... Tälläkertaa rupesin selvittää PV:n moottorista kuuluvia ihmeelisiä ääniä ja käyntivaikeuksia ja kannen avatessani silmille suorstaan pomppari laakerinpalasia, männänpalasia ja mäntään palanutta karstaa. Yhteenveto tässä vaiheessa: Uusi 80cc mäntä, Pytyn hoonaus, uudet männänrenkaat, koneen täysinpurku ja putsaus ja pitää kävästä moposopilla kysymässä onko kannesta enää mihinkää. Nostin toisen PV:n koneen toho väliaikasesti ja koklasin ilman pakoputkee, ilmanputsaria yms. "Lisävarusteita" tos autotallissa. TODELLA typerä veto, korvissa soi vieläkin se pärinä Kertokaas: Miks kaiken pitää särkyy aina just sopivasti kun koulut ym. sonta alkaa! Asensin täs uuden Nortonin 360 version, tässä tulos (Painakaa pikkukuvasta): Niille jotka ei tiedä mitä toi meinaa: Ad-Aware on haittaohjelmien ja tiedononkioiden ilmainen poistaja, joten se on Nortonin 360 versiossa olevan samantapaisen huonomman version kilpailia. Norton heittää sen "Vaaralliseski vairukseksi"! Sanoisimpa että todella kiero temppu! | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 13.08.07 10:16 | |
| Kiero temppu hyvinkin mutta voihan se olla että ad-awaressa on jokin Koodi vai miksi sitä sanotaankaan jota norton ei hyväksy vaan katsoo että se on virus koodi vai mikä se onkaan oikealta nimeltään
PS:oon samaa mieltä tuosta rikkoontumis hommasta itsellä oli Virus koneella kun koulu alkoi X_X | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 15.08.07 4:58 | |
| Otan osaa,mutta autotkaan ei kestä ikuisesti | |
|
| |
Wiruz Admin
Viestien lukumäärä : 51 Ikä : 33 Missä asun : Kuopio, Suomi - Finland Ajoneuvo : Toyota Carina II -88 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Niku nalle, Hahou Registration date : 27.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 15.08.07 10:59 | |
| - Bjd shadow kirjoitti:
- Otan osaa,mutta autotkaan ei kestä ikuisesti
kyllä kestää jos osaa huoltaa hyvin | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 15.08.07 23:36 | |
| - Hene The Poo kirjoitti:
- Bjd shadow kirjoitti:
- Otan osaa,mutta autotkaan ei kestä ikuisesti
kyllä kestää jos osaa huoltaa hyvin Niin... Ja ulkosalla kun pysyiskin... | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 10:41 | |
| aiotkos ostaa jansku sen fiatin tilalle jonkun vielä ? | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 12:57 | |
| - HerraX kirjoitti:
- aiotkos ostaa jansku sen fiatin tilalle jonkun vielä ?
Pitää ny kattoo... Mieluummi pitäis laittaa toi corolla kuntoo, mutku ei iskällä oo etes sen verran aikaa et purkais ton mopokatoksen takaseinän nii ajasin sen pois takapihalta (Ilman jarruja...) | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 14:01 | |
| kyllä se onnistuu mutta mikäs siinä on kun et voi itse ? vai onkos se betonista ? | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 14:04 | |
| - HerraX kirjoitti:
- kyllä se onnistuu mutta mikäs siinä on kun et voi itse ? vai onkos se betonista ?
Hataraa pressua joka ei sais revetä | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 23:03 | |
| | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 18.08.07 23:56 | |
| - HerraX kirjoitti:
- milläs se on kiinni
Niiteillä | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 1:53 | |
| - Jansku99 kirjoitti:
- HerraX kirjoitti:
- milläs se on kiinni
Niiteillä Niitithä saa -päisellä ruuvimeisselillä irti vai millälailla ne on kii? | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 6:05 | |
| - Bjd shadow kirjoitti:
- Jansku99 kirjoitti:
- HerraX kirjoitti:
- milläs se on kiinni
Niiteillä Niitithä saa -päisellä ruuvimeisselillä irti vai millälailla ne on kii? Niitä on 500-1200 niittiä kiinni... | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 6:36 | |
| | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 9:00 | |
| - HerraX kirjoitti:
- no ei se kova homma ole
No jaa... | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 9:27 | |
| aikaa kun vain varaa siihen niin kyllä onnistuu | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 19.08.07 20:30 | |
| Mut kuitenki voi mennä vähä aikaa | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 5:18 | |
| itse ottaisin varmasti ne päivässä pois | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 7:41 | |
| - HerraX kirjoitti:
- itse ottaisin varmasti ne päivässä pois
Niin kai mäki mut ei saattas kuitenkaa olla mitää hirvee kivaa | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:12 | |
| - HerraX kirjoitti:
- itse ottaisin varmasti ne päivässä pois
En oikee usko... | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:21 | |
| ilon vuoksi pitää raataa ^^ | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... 20.08.07 10:27 | |
| - HerraX kirjoitti:
- ilon vuoksi pitää raataa ^^
Iskällä on joku "Juju" jolla se saa sen auki, mut se tietää et sen pitäs siivota autotalli jos se ottaa mulle ton takaseinän pois... Helkutin laiskuri... Teen kohta jos en saa corollaa tuolta!! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mun Fiatin viimeinen matka... | |
| |
|
| |
| Mun Fiatin viimeinen matka... | |
|