| Dragon slayer | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
killer man8 Bannattu
Viestien lukumäärä : 141 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirta, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kil man8 Registration date : 18.08.2006
| Aihe: Dragon slayer 28.06.07 16:01 | |
| joudun täten ilmoittamaan että Dragon Slayer ohjeet ovat jääneet vanhoiksi | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Dragon slayer 28.06.07 22:06 | |
| - killer man8 kirjoitti:
- joudun täten ilmoittamaan että Dragon Slayer ohjeet ovat jääneet vanhoiksi
Ai onks se questi muuttunu jotenki? | |
|
| |
killer man8 Bannattu
Viestien lukumäärä : 141 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirta, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kil man8 Registration date : 18.08.2006
| Aihe: Vs: Dragon slayer 29.06.07 8:11 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
Ai onks se questi muuttunu jotenki? on muuttunu, tein eilen sen mun serkulle niin... | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Dragon slayer 29.06.07 22:37 | |
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
Ai onks se questi muuttunu jotenki? on muuttunu, tein eilen sen mun serkulle niin... Ok, Jansku varmaan korjaa jos löytää tyypin jolla ton vois tehä, vai? | |
|
| |
killer man8 Bannattu
| Aihe: luiulen 30.06.07 11:35 | |
| luulen että se johtuu siitä kun se crandor saari uudistu ja se luolasto... | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Dragon slayer 01.07.07 4:13 | |
- luulen että se johtuu siitä kun se crandor saari uudistu ja se luolasto...
okei | |
|
| |
Dreco EX-Mod
Viestien lukumäärä : 244 Ikä : 27 Missä asun : Kurkimäki 8) RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Dreco Registration date : 26.05.2007
| Aihe: Vs: Dragon slayer 11.07.07 3:24 | |
| Mun mielestä näillä ohjeilla pärjää. Olen itse pärjännyt umm. Shadow of the stromissa, ja the golemissa, Recipe for disaterissa ( En kokonaan ), ja Dragon slayerin tein kaverille näillä ohjeilla. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Dragon slayer 16.07.07 7:48 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
Ai onks se questi muuttunu jotenki? on muuttunu, tein eilen sen mun serkulle niin... Ok, Jansku varmaan korjaa jos löytää tyypin jolla ton vois tehä, vai? Joo, kertokaatten Kil Man8 et mikä siinä on muuttunu? Luolastossa ei ole sen enempää eroo, candorkin on "lähes" samanlainen, eli uutta kartaa ei tarvitse... | |
|
| |
killer man8 Bannattu
| Aihe: Vs: Dragon slayer 16.07.07 13:04 | |
| - Jansku99 kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
Ai onks se questi muuttunu jotenki? on muuttunu, tein eilen sen mun serkulle niin... Ok, Jansku varmaan korjaa jos löytää tyypin jolla ton vois tehä, vai? Joo, kertokaatten Kil Man8 et mikä siinä on muuttunu? Luolastossa ei ole sen enempää eroo, candorkin on "lähes" samanlainen, eli uutta kartaa ei tarvitse... esim. siihen on tullut animaatio kun menee sille saarelle, se quest päättyy sen rune platen myyjälle yms. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Dragon slayer 16.07.07 13:06 | |
- Jansku99 kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
Ai onks se questi muuttunu jotenki? on muuttunu, tein eilen sen mun serkulle niin... Ok, Jansku varmaan korjaa jos löytää tyypin jolla ton vois tehä, vai? Joo, kertokaatten Kil Man8 et mikä siinä on muuttunu? Luolastossa ei ole sen enempää eroo, candorkin on "lähes" samanlainen, eli uutta kartaa ei tarvitse... esim. siihen on tullut animaatio kun menee sille saarelle, se quest päättyy sen rune platen myyjälle yms. Okei, pitää korjailla joskus | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Dragon slayer | |
| |
|
| |
| Dragon slayer | |
|