The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Demon Slayer 04.11.06 5:45 | |
| Mun tietääkseni noi tunnussanat on erit joka ihmiselle (nykyään), koska mun kaveri laitto noi tunnussanat täältä sivulta muttei toiminu! Ja nykyää ne tunnussanat pitää muutenki laittaa erikseen eli 1 sana kerrallaan. (tiiän ku tein sen questin mun kaverille loppuun sen ukolla) Oikeen koodin laitoin ylös, ku kysyin sitä siltä gupsyltä. | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Demon Slayer 06.11.06 8:22 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Mun tietääkseni noi tunnussanat on erit joka ihmiselle (nykyään), koska mun kaveri laitto noi tunnussanat täältä sivulta muttei toiminu!
Ja nykyää ne tunnussanat pitää muutenki laittaa erikseen eli 1 sana kerrallaan. (tiiän ku tein sen questin mun kaverille loppuun sen ukolla) Oikeen koodin laitoin ylös, ku kysyin sitä siltä gupsyltä. Pitääpäs testata... | |
|
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Demon Slayer 14.11.06 4:58 | |
| Mähän sanoin! | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| |
arttusissi Noob
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 32 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : arttusissi Registration date : 19.11.2006
| Aihe: demons slayer 05.12.06 2:11 | |
| mun kaveri katto täält et kopioi taikasanat gypsylt ja se toimi! | |
|
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Demon Slayer 05.12.06 4:37 | |
| - arttusissi kirjoitti:
- mun kaveri katto täält et kopioi taikasanat gypsylt ja se toimi!
Sattuma, luulisin ja riippuu siitä että millon... | |
|