Romulaari - Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Romulaari - Foorumi

Kiitos Urli.Netille lyhytosoitteesta: www.Foorumi-Romulaari.urli.net
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tieltä ojaan ja takaisin

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Andy
Admin
Admin
Andy


Mies
Viestien lukumäärä : 2302
Ikä : 32
Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa
Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy)
Registration date : 27.10.2006

Tieltä ojaan ja takaisin Empty
ViestiAihe: Tieltä ojaan ja takaisin   Tieltä ojaan ja takaisin Empty03.08.08 10:39

Olin lauantai-iltana ajelemassa Janskun kanssa Paukarlahdessa. Jansku leikitteli mopolla ja keuli edessäni. Lähdin kiihdyttämään ja koitin ohittaa oikealta. Vauhtia oli semmoiset 45-50km/h. Yhtäkkiä Jansku leikkasikin linjalleni ja tajusin, että peräänajo on ihan lähellä. Polkasin takajarrun pohjaan ja ohitin Janskun oikealta suoraan ojan pohjalle. Muutaman metrin etenin ojassa, kunnes sain pysäytettyä. Hyväksi onneksi, en ollut osunut mihinkään, mutta kohtalaisen iso kivi oli aivan vieressäni. Hyvä, että en siihen osunut. Sitten olikin Janskun kanssa keskustelu, että kumman vika tämäkin oli..

Kohta vaan mopo ojasta ja matkaa jatkamaan.
Onneksi mitään vakavaa ei käynyt, ainoa asia oli, että olin osunut kuulema Janskun kantapäähän. Very Happy
Ei edes pakoputken uudet maalit olleet lähteneet siinä toheloinnissa. Kyllä me osataan, ku näin kaahaillaan. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Tieltä ojaan ja takaisin Empty
ViestiAihe: Vs: Tieltä ojaan ja takaisin   Tieltä ojaan ja takaisin Empty03.08.08 15:19

Noh, nää meidän pienet kommelluksethan on vielä harmitonta pelleilyä... Kuhan ruppeet mun kaa ihan kunnolla tekee temppuja (Kuten jalat tangolle, yhellä tapilla seisominen ajaessa, ilman käsiä ajo, jalat etuakselin päillä ym.) nii sit kuvataan ku menee jalat katki ku satasen vauhista johonki mehtää vedetää... Smile

P.S. Mä ajoin OIKEESSA REUNASSA ja sä lähit OIKEELTA ohittaan, eikö käyny mielessä että siellä ei ehkä oo tarpeeks tilaa TAI että mä voin vaikka hätäsesti pysäyttää kun lentää kaikkee surisevaa kypärän sisää (Kuten kävi mainitsemassasi esimerkissä...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
Andy
Admin
Admin
Andy


Mies
Viestien lukumäärä : 2302
Ikä : 32
Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa
Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy)
Registration date : 27.10.2006

Tieltä ojaan ja takaisin Empty
ViestiAihe: Vs: Tieltä ojaan ja takaisin   Tieltä ojaan ja takaisin Empty04.08.08 1:23

Siinä oli niin kauan tilaa kaks moponmittaa, kunnes leikkasit linjoille. Razz
Ja kyllähän mä välillä pelleilen itekin, mutta siitä ei koskaan oo seurannu hyvää.
Ja olihan siinä vielä sekin, että et nähnyt peilistä mua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Tieltä ojaan ja takaisin Empty
ViestiAihe: Vs: Tieltä ojaan ja takaisin   Tieltä ojaan ja takaisin Empty04.08.08 7:44

Andy kirjoitti:

Ja olihan siinä vielä sekin, että et nähnyt peilistä mua..
Nii, mulla on peili vaan vasemmalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
Sponsored content





Tieltä ojaan ja takaisin Empty
ViestiAihe: Vs: Tieltä ojaan ja takaisin   Tieltä ojaan ja takaisin Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tieltä ojaan ja takaisin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Romulaari - Foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: