Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D 01.04.09 13:42 | |
| Mä yritin huutaa sulle että "Telee poejs" mutta ilmeisesti et kuullu tai et älynny että siitä vivusta pääsee toiseenkin suuntaan. Meinasin ittekki delaa heti sen jälkee ku läksit ja yritin tappaa sen loppuun. Sille jäi joku 1/6hp:sta ja mulle 11hp:ta. Porukalla onnistuu, mutta yksin ei todellakaan... P.S. Oston muutes nyt D bootsit ja kuhan saan myytyä ne d bonet ja hidet nii saan DH legs. Kummat kandee ottaa, Torso ja DH Legs vai Blk DHidet? Ku sehä iskee magella suurimmissa osin? Pitää kokeilla sillä AnttiFire potyllä ja SGS:llä mättää, sais tapettuu paljon nopeemmin | |
|
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D 01.04.09 23:10 | |
| Joo, mut se KBD hittaa parhaimmillaan 50, joten antifire vähentää 50% sen hitistä. Eli 25 voi paukauttaa parhaimmillaan. Sit toisekseen, en mennyt telestä, koska sielläkin olisi ollut vihollisia vastassa. Koitin hometelel vetää sieltä nurkasta vekeen ukon, mutta KBD seuras. Ainakin tuli taas kantapään kautta koettua, kuinka arvokas se tele onkaan. | |
|
Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D 02.04.09 10:32 | |
| Ei olisi ollu hauskaa menettää n.2m Ps: Tää uusi grafiikka on hieno illalla/yöllä tai muuten vaa pimeässä huoneessa | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D 02.04.09 10:37 | |
| - Storm kirjoitti:
- Ei olisi ollu hauskaa menettää n.2m
Ps: Tää uusi grafiikka on hieno illalla/yöllä tai muuten vaa pimeässä huoneessa Siihen oon pyrkiny sinisiin väreihin siirtymisestä lähtien. Oon muutenkin aika pimee tyyppi ja yöllä mä eniten koneella oon. Yöllä kun ei voi kolistella tuolla autojen kimpussa =D Just laitoin deksään radion, CD-Vaihtajan ja parit kunnon kajarit. Kuvia löydät Deksän aiheesta täältä foorumilta. | |
|
Andy Admin
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D 03.04.09 10:59 | |
| Vai että semmosta peliä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vähältä piti tilanne. :D | |
| |
|