| Nintendo Wii | |
|
|
Onko sinulla jo Wii? | Ei, ei kiinnosta. | | 33% | [ 2 ] | Ei, ei ole varaa. | | 17% | [ 1 ] | Ei, mutta harkitsen. | | 0% | [ 0 ] | Kyllä, mutta en ole tyytyväinen. | | 0% | [ 0 ] | Kyllä, ja olen tyytyväinen. | | 50% | [ 3 ] | Muu vastaus, mikä? | | 0% | [ 0 ] |
| Ääniä yhteensä : 6 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Nintendo Wii 09.03.09 11:43 | |
| Nintendo Wii tuli nyt sit saatua taloon. Äitee osti ittelleen ja tässä huomenna pitää käydä ostamassa äiteen rahoilla joku Wii Fit juttu. Loput pitääkin ostaa itse. CoD3:n käyn varmaan divarista ja sen MadCatz:n apuvälinesetin (Ratti, pistooli, golfmaila, pesäpallomaila, tennismaila) systerin kaa puokkiin. Samaten tuon WiiPlay paketin (WiiPlay peli & toinen kapulaohjain). Sit tulevaisuudessa pitäis hommata viel toinen niitä vasemman käden kapuloita (Se pyöreämpi) nii vois rökittää systerin nyrkkeilyssä ilman että äitee ja iskä valittaa Se mariokart pitää sit viel eriksee ostaa nii sit on 2 rattiakin =D | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 09.03.09 21:33 | |
| No itse olin yhdessä vaiheessa pyytämässä Wiitä joululahjaks mut emmä sittenkään halunnu sitä. Ja muutenkaan en kovin paljoo pelaa konsoleilla, mut jos aion ostaa jonkun next-gen konsolin, niin se on PS3. Blu-ray, 80gb tallennustila, ilmainen nettipeli, grafiikat jne. (+ 3 kaverilla on se). | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 09.03.09 23:41 | |
| OHHOH! Jansku sai kerrankin jotain uutta =O=O. Pitää tulla joku viikonloppu taas käymään, kunhan vapaata tulee. Itse tykkään tuosta PS3:sta, niin en muita oikeastaan tarvitse enää. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 10.03.09 10:40 | |
| Wii on siinämielessä parempi kun nykyiset muut "konsoolit" jotka ovat vain tietokoneita ilman näppäimistöä ja hiirtä - Tupla ongelmilla... Ja oikeastaan siinäkin mielessä se on hauska, kun pelejä pelataan lähes kokonaan pelkillä ohjaimien liikkeillä ;D Tänään meni semmoset ~229€ Wiin lisävarusteisiin: Wii Play & Mukanatuleva kapula-ohjain [58,50€ tingittynä Puijon divarista], CoD3 [20€ tingittynä Puijon divarista], Wiin "telineitä" (Tennismaila, Golfmaila, Ratti, Pistooli, Pesäpallomaila) [Anttilasta MadCatz halppisversioita 39,90€, ei takuuta eikä voi tinkiä!] ja Wii Fit äiteelle [Prismasta 109€, ei antaneet tinkiä!] Puijon Divari on hyvä paikka, toimivaa tavaraa hieman edullisemmin kuin kaupassa ja vielä sain tingittyä kunnon alennuksenkin ...Mutta divarikamassa ei tietenkään ole takuuta... | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 10.03.09 10:42 | |
| Tyyppi käyttää melkeinpä enemmän rahhoo Wiihin, ku mä pleikkariin ja silti mulle valitetaan, että kallis laite.. -.- Terse vaa.. Jansku, huomenissa sil iltapäivällä koneelle ja meseen, niin alotetaan se S5 Travianis samaan aikaan. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| |
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 10.03.09 10:54 | |
| No, ei se sit niin kallista oo. Mulla menny pleikkariin semmonen 650€ Peleineen kaikkineen. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 10.03.09 10:59 | |
| | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 10.03.09 11:00 | |
| Niinhän nämä nykyaikana tahtovat olla lähes kaikilla konsoleilla.. Riistoa! Onneks en osta kovinkaan usein pelejä. | |
|
| |
Barrakuda Bannattu
Viestien lukumäärä : 181 Ikä : 34 Missä asun : Espoossa Registration date : 16.02.2007
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 11.03.09 6:30 | |
| Itse en Wiistä valitä koska se nyt vaan on mitä nyt on. Ja raha mitä olen käyttänyt Ps3:seen (Itse en kaikkea ole maksanut) olisi about 1700€ Ja Jansku vielä että omasta mielestäni konsoli on huomattavasti parempi vaihtoehto pelaajalle: ei viruksia, ei typeriä asennusohjelmia eikä pelejä tarvitse edes asentaa, kaikki on helpompaa ja kaikkea muuta kivaa. Omasta mielestäni PC pelaaminen on kuollut ja ne jotka pelaavat tietokoneella ovat lähinnä nörttejä. Ja vielä: Se on Konsoli ei Konsooli. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 11.03.09 7:33 | |
| - Barrakuda kirjoitti:
- Itse en Wiistä valitä koska se nyt vaan on mitä nyt on. Ja raha mitä olen käyttänyt Ps3:seen (Itse en kaikkea ole maksanut) olisi about 1700€ Ja Jansku vielä että omasta mielestäni konsoli on huomattavasti parempi vaihtoehto pelaajalle: ei viruksia, ei typeriä asennusohjelmia eikä pelejä tarvitse edes asentaa, kaikki on helpompaa ja kaikkea muuta kivaa. Omasta mielestäni PC pelaaminen on kuollut ja ne jotka pelaavat tietokoneella ovat lähinnä nörttejä. Ja vielä: Se on Konsoli ei Konsooli.
Huoh.. Jos sinulla ei ole kunnon tietoa asioista mitkä sanot, voisit saman tien olla hiljaa. | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 11.03.09 8:01 | |
| PC:lle tulee huomattavasti enemmän parempia pelejä, mitä konsoleille koskaan(Xbox tosin poikkeus, Microsoftin takia -.-). Muutama tosin on myös Ps3:lla, joita ei PC:lle saa.. Mutta sanonpa silti, että PS3 on hyvä, kuten Wiikin, mutta PC voittaa ne silti, koska se on monipuolisempi. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 11.03.09 8:53 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Barrakuda kirjoitti:
- Itse en Wiistä valitä koska se nyt vaan on mitä nyt on. Ja raha mitä olen käyttänyt Ps3:seen (Itse en kaikkea ole maksanut) olisi about 1700€ Ja Jansku vielä että omasta mielestäni konsoli on huomattavasti parempi vaihtoehto pelaajalle: ei viruksia, ei typeriä asennusohjelmia eikä pelejä tarvitse edes asentaa, kaikki on helpompaa ja kaikkea muuta kivaa. Omasta mielestäni PC pelaaminen on kuollut ja ne jotka pelaavat tietokoneella ovat lähinnä nörttejä. Ja vielä: Se on Konsoli ei Konsooli.
Huoh.. Jos sinulla ei ole kunnon tietoa asioista mitkä sanot, voisit saman tien olla hiljaa. Niinpä.... - Andy kirjoitti:
- PC:lle tulee huomattavasti enemmän parempia pelejä, mitä konsoleille koskaan(Xbox tosin poikkeus, Microsoftin takia -.-). Muutama tosin on myös Ps3:lla, joita ei PC:lle saa.. Mutta sanonpa silti, että PS3 on hyvä, kuten Wiikin, mutta PC voittaa ne silti, koska se on monipuolisempi.
Juuri näin | |
|
| |
Barrakuda Bannattu
Viestien lukumäärä : 181 Ikä : 34 Missä asun : Espoossa Registration date : 16.02.2007
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 12.03.09 4:20 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Barrakuda kirjoitti:
Huoh.. Jos sinulla ei ole kunnon tietoa asioista mitkä sanot, voisit saman tien olla hiljaa. Haista sinä vaan paska! Miten niin en tiedä. Tietokoneet ovat paskoja rotiskoja jotka painavat 20Kg ja tuulettimen äänenvoimakkuudelle tykkikin kalpenee. Ja konsoleilla pelit ovat paljon parempia kuin PC:llä (esim. koneella GTA4 on buginen paska) | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 12.03.09 4:43 | |
| Olet kenties pelannut PC:llä GTA4? Ensinnäkin, se suunniteltiin vain PS3:lle, joten varmasti se on buginen, kun se käännetään toiselle laitteelle. Ja toisekseen, tietokoneet ei todellakaan paina 20kg, eikä kannettavat ainakaan.. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| |
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 12.03.09 7:25 | |
| Kaverilla on ruuvit löysällä.. Mielipiteitä saa olla, mutta tuo haukkuminen menee liian pitkälle pikkuhiljaa. | |
|
| |
Barrakuda Bannattu
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 12.03.09 8:45 | |
| | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Nintendo Wii 12.03.09 8:49 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nintendo Wii | |
| |
|
| |
| Nintendo Wii | |
|