| Mustat merkinnät | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| |
| |
hande Nörtti!
Viestien lukumäärä : 267 Ikä : 28 Missä asun : Siellä missä sinäkin :) RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : I vapour ja OKl (huomaa pieni L) Registration date : 17.09.2008
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 29.07.10 8:41 | |
| Vihreällä alueella ollaan Tässä olisi joku vanha merkintä Offence Information Offence: Offensive Language Type: Mute Offence Date: 25-Jan-2008 Offence Expiry: Expired Service: RuneScape Offence Evidence Evidence Type: Abuse Report ************ : wtf noob ************ : l0l ************ : look at uself ************ : man in skirt unran : can u help me ************ : sad unran : ? ************ : no money for legs ************ : and look at ur amulet ************ : l0l ************ : couled? ************ : hahahaahahahahahaha ************ : hahahahahaha ************ : noob ************ : l0l ************ : ffs noob ************ : ur a noob unran : no ************ : l0l yes ************ : with ur ugly splitbar ************ : k ************ : gtfo ************ : u steal my darts unran : i drop ur noob darts ************ : l0l ************ : noob darts? ************ : nice ammy rofl unran : they are iron darts ************ : so? unran : not even good ************ : lol ************ : why do u pick then rofl ************ : sad noob, stupid unran : i look what dart they was ************ : lololoolololol ************ : lol ************ : poor ************ : ur p00r unran : nope ************ : nooob ************ : poor noob ************ : lol unran : shut up ************ : sad noob ************ : def ammy rofl ************ : u shut up ************ : with ur ugly cxap ************ : cape unran : fack you ************ : p00r ************ : p00r n00b En muista mitä tapahtui ja tuo ei muka saanut mitään o.o | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 30.07.10 3:37 | |
| Huvittava keskustelu, vaikkakin selvä trolli. | |
|
| |
hande Nörtti!
Viestien lukumäärä : 267 Ikä : 28 Missä asun : Siellä missä sinäkin :) RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : I vapour ja OKl (huomaa pieni L) Registration date : 17.09.2008
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 02.08.10 11:20 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Huvittava keskustelu, vaikkakin selvä trolli.
Nuubius vuosilta Ofc. | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 04.08.10 1:32 | |
| Mahdoitko edes reportoida? | |
|
| |
hande Nörtti!
| |
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| |
| |
The Arkhery Moderator
| |
| |
hande Nörtti!
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 3:12 | |
| [quote="The Arkhery"]Mahtavaa, perm macro ban vaikka en ole macronnut sitten sen 14 päivän bannin. Jagex kusee taas. Kyllä muakin V*tuttais GF | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 3:16 | |
| [quote="hande"] - The Arkhery kirjoitti:
- Mahtavaa, perm macro ban vaikka en ole macronnut sitten sen 14 päivän bannin. Jagex kusee taas.
Kyllä muakin V*tuttais GF Älä. Mä myönnän kyllä, mä bottaan. Mutta mainilla en ole uskaltanut botata ensimmäisten bannien jälkeen, vaan olen tehnyt toisia hahmoja.. Ja ei siitä voi bannata mainia, varsinkaan kun en edes tällä koneella ole botannut vaan vps:llä (virtual private server) mikä on vähän kuin vuokrakone mitä voit kontrolloida omalta koneeltasi käsin, ja se on USA:ssa tuo vps. Joten mitenköhän Jagex mod on vetäny sen johtopäätöksen että bottaisin.. | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 4:33 | |
| Muistaakseni perm ban koskee jokaiseen ipllä olevaan accoon. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 5:11 | |
| - DEL kirjoitti:
- Muistaakseni perm ban koskee jokaiseen ipllä olevaan accoon.
Muistat väärin, ja sen lisäksi, accoilla joilla bottaan EI ole perm bannia. | |
|
| |
Hyyra Krakkeri
Viestien lukumäärä : 1409 Ikä : 30 Missä asun : Helsinki RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Mate of Nala (Hyyra) Registration date : 04.04.2007
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 7:04 | |
| Jos rike on tapahtunut ennen 2vk bän-rangaistuksen saapumista peliin, niin rike on pysyvä loppuun asti. Jagex ei muuta sitä updatejen takia/muista syistä. Se ruinaisi pelin taloutta tietyin tavoin. Älä multa kysy miksi koska en tiedä, mutta näin Jagex Moden nähnyt sanovan. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 7:45 | |
| - Hyyra kirjoitti:
- Jos rike on tapahtunut ennen 2vk bän-rangaistuksen saapumista peliin, niin rike on pysyvä loppuun asti. Jagex ei muuta sitä updatejen takia/muista syistä. Se ruinaisi pelin taloutta tietyin tavoin. Älä multa kysy miksi koska en tiedä, mutta näin Jagex Moden nähnyt sanovan.
Wut? | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 11:02 | |
| | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 13.08.10 22:40 | |
| - DEL kirjoitti:
- Itse tajusin ainakin.
Kyllä minäkin tajusin mutta tuo post ei liittynyt millään tapaa omaan tilanteeseeni. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 21.08.10 9:25 | |
| Appeal denied, haistakaa vittu Fagex. Mun RS pelaamiset loppu tähän, purejen bottaamista ei lasketa (myyn accoja, olen köyhä). | |
|
| |
Hyyra Krakkeri
Viestien lukumäärä : 1409 Ikä : 30 Missä asun : Helsinki RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Mate of Nala (Hyyra) Registration date : 04.04.2007
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 21.08.10 23:02 | |
- Appeal denied, haistakaa vittu Fagex. Mun RS pelaamiset loppu tähän, purejen bottaamista ei lasketa (myyn accoja, olen köyhä).
Ei Jagexille ton takia kannata raivostua, oikein minusta että macroajat saavat bännit. Pilaavat pelin totaalisesti imo. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 21.08.10 23:12 | |
| - Hyyra kirjoitti:
- The Arkhery kirjoitti:
- Appeal denied, haistakaa vittu Fagex. Mun RS pelaamiset loppu tähän, purejen bottaamista ei lasketa (myyn accoja, olen köyhä).
Ei Jagexille ton takia kannata raivostua, oikein minusta että macroajat saavat bännit. Pilaavat pelin totaalisesti imo. Eli on oikeassakin elämässä oikein laittaa joku jostain rikoksesta vankilaan kahdeksi viikoksi, ja sitten kun se on päässyt vapaaksi odottaa 2-3kk ja päättää laittaa siitä samasta rikoksesta elinikäiseen? | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 22.08.10 0:38 | |
| No käytännössähän kun tuomiota ihminen odottaa, niin hänhän jossain tapauksessa myös häkissä istuu, kunnes oikeuden eteen joutuu. Muistaakseni näin olen lukenut tai kuullut asian olevan. Voin myös olla väärässäkin. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 22.08.10 1:37 | |
| - Andy kirjoitti:
- No käytännössähän kun tuomiota ihminen odottaa, niin hänhän jossain tapauksessa myös häkissä istuu, kunnes oikeuden eteen joutuu. Muistaakseni näin olen lukenut tai kuullut asian olevan. Voin myös olla väärässäkin.
Tuomio oli JO ANNETTU. Mut oli jo päästetty vapaaksi.. | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät 22.08.10 5:11 | |
- Andy kirjoitti:
- No käytännössähän kun tuomiota ihminen odottaa, niin hänhän jossain tapauksessa myös häkissä istuu, kunnes oikeuden eteen joutuu. Muistaakseni näin olen lukenut tai kuullut asian olevan. Voin myös olla väärässäkin.
Tuomio oli JO ANNETTU. Mut oli jo päästetty vapaaksi.. Selvä, selvä. Selvensin vain asiaa tosielämän kantilta. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mustat merkinnät | |
| |
|
| |
| Mustat merkinnät | |
|