| Jäärata-autoilu | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Jäärata-autoilu 02.01.09 14:45 | |
| Kukas teistä tänä talvena on jo jäillä käyny ajelemassa? Itse tänään ekaa kertaa kävin Ooppelia rääkkäämässä jäillä, romuahan siitä tuli... Viimesellä käkkärikäännöksellä kuului kova kolahdus ja auto pomppasi reilusti, ilmeisesti just siinä kovahha oli joku kivi tai sellanen. Ekaks luulin että jousi katkes, kun kuskinpuoleinen etukulma oli alempana kun muu auto ja auto puolsi raskaasti eikä kulkenut enää iloiseen. Noh, eikun sit pois jäiltä ja katsomaan että mikä seillä mättää. Tälläistä sieltä löytyi: Että tällänen obelixi tänä vuonna, ennen kun KE70:n jostain saan: | |
|
| |
Latetztki Normaali postaaja
Viestien lukumäärä : 31 Ikä : 29 Missä asun : Kauhavalla Ajoneuvo : Hondan 400cc 4x4 mönkiä Registration date : 04.11.2008
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 03.01.09 0:46 | |
| Isoveli aina talvella Corollallansa vetelee kaiken maailman jäissä ja liukkais kohdissa.. Hyvä kun sellä on piikkipyörät, pitoa aikah paljon.. Niih, ja ite mönkiällä tykkään driftailla kun meidän välitietä ei oo hiekootettu.. Muutaman kerran oon ajanu ojaan mutta kyllä Honda ojasta nousee. | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 03.01.09 2:10 | |
| Itse harrastan enemmänkin jäärata mopoilua, kun ei satu olemaan autoa. | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 03.01.09 8:05 | |
| Iteskkin harrastan jäämopoilua =D se vasta hauskaa onkin ku pevetillä 60 jään päällä luisussa | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 11.03.09 8:33 | |
| Tulipahan tuota Janskun luona ajeltua sellainen 10h karkeesti arvioiden autolla yhteensä, kolmen päivän ajan. Oli aika metkaa. Ekana päivänä penkassa tuli käytyä lähes jatkuvasti, mutta siitähän se ajo sitten parani, kun pääsi lapioimaan tarpeeksi. Viimesenä iltana päätettiin ajaa kahdella autolla(molemmat erikseen) jotain kilpailuntyylistä. Harmi vain, kun mun koslasta puhkes eturengas, niin meno loppu siihen. Yhteensä ajeltiin semmonen 110km siellä 800m pitkällä jääradalla. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| |
| |
jensku99 Erikoisjäsen
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 27 Missä asun : Paukarlahti Ajoneuvo : Mönkiä RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Jensku99 Registration date : 15.10.2006
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 23.03.09 10:42 | |
| Ajaminen on kivaa, mä oon jo aika hyvä ottaen huomioon että oon 11,5v Mä usein ajan Ooppelilla, ja joskus ku Jansku tai joku se kavereista ei aja. Jansku tykkää maata takana ja ettiä reikiä autosta. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 23.03.09 10:45 | |
| | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 23.03.09 13:29 | |
| Eiku et halua siskos ajamista katsoa. Harmi ku se meidän "kilpailu" jäi kesken, ku Opelista puhkes eturengas.. :S Tuotakin hupia voi seuraavan kerran harrastaa vasta vuoden päästä. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| |
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 24.03.09 7:53 | |
| Päästään sit ens talvena ajamaan "ehjemmillä" autoilla. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| |
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu 24.03.09 12:54 | |
| Vie automaattiselle korjaamolle, kunhan se joskus keksitään. XD | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jäärata-autoilu | |
| |
|
| |
| Jäärata-autoilu | |
|