Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Uutta kohellusta... 05.08.08 14:58 | |
| Tässä eilen ajeltiin Juhiksen kanssa mun vanhalla mankilla mehtäteillä ku yhtäkkii meno loppukin. Ei liikkunu yhtää vaikka anto hanaa ja vaihto isompaa vaihetta. Ekana oli mielessä että vaihelaatikko hajos ja kerkesin jo kirotakkin mutta sit tajusin että olin unohtanu taas vaihteeks kiristää ketjut. Ne oli niin löysällä että sai käsin takasin päälle. Sit viel takasintullessa ei löytynykkää jarruja nii meinas mennä pitkäks. Mutta juhis saakin itte kertoo omat kommelluksensa sen jesarin kanssa, eipähän vielä mene nukkumaan (On meillä yötä) | |
|
Juhis21 Erikoisjäsen
Viestien lukumäärä : 44 Ikä : 64 Missä asun : Leppävirta Ajoneuvo : Honda monkey. Registration date : 29.12.2007
| Aihe: Vs: Uutta kohellusta... 05.08.08 15:11 | |
| Eli olin laittanut mankiini kiinni suoran putken ja muuten se toimi hyvin mutta meinasin polttaa jalkani siihen putkeen joten sidoin jesaria siihen... No eipä aikaakaan kun hirveä käry alkoi tuoksua, jesari oli sulanu putkeen kiinni ja kupli kivasti --> ratkaisu: heitin hiekkaa ja havunneulasia siihen päälle. No eipä ainakaan jalka palanu mutta putki kyllä on aika kommandon näkönen. | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Uutta kohellusta... 05.08.08 15:14 | |
| Oli sun lahkeeskin aika hiekassa kun pölläytit ne mun huoneeseen Ja oli mullaki mutanaamio kun unohin laittaa visiirin kiinni, ne etuputket on nimittäin niin pitkät että lokasuoja on kuin palalla vessapaperia yrittäis estää itseään kastumasta vesisateella | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uutta kohellusta... | |
| |
|