| Vastatkaa! | |
|
|
Kiinnostaako teitä mun ajoneuvot...? | Kyllä, käyn katsomassa jokaisen ja haluaisin kommentoida mutten osaa! | | 30% | [ 3 ] | Kyllä, mutta en halua kommnetoida. | | 30% | [ 3 ] | Kyllä. | | 20% | [ 2 ] | Ei. | | 10% | [ 1 ] | Ei, minua ei kiinnosta pätkääkään mikä sinä olet ja mitä teet! | | 10% | [ 1 ] |
| Ääniä yhteensä : 10 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vastatkaa! 26.01.08 13:10 | |
| Vastatkaas ny iha rehellisesti... Jos vastasitte ton ekan (Jota toivon et mahdollisimman moni tekee), käykääs hyvät immeiset kommentoimassa! Tuntuu tosi turhauttavalta kun laittaa tiedot ja otta urakalla kuvia kameralla jolla saat yhden kuvan kerrallaan ja kukaan ei etes kommentoi! Grr... | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: Vastatkaa! 27.01.08 0:22 | |
| Joo. Tykkään katsoa, vaikka en osaakkaan oikein kommentoida. | |
|
| |
The M4ster Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 110 Ikä : 31 Missä asun : Espoo - Finland_Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Robo147, R44anger, Lollo mestar (kaverini ja minun yhteinen), Own Pk King, jne. Registration date : 06.04.2008
| Aihe: Vs: Vastatkaa! 25.04.08 14:19 | |
| - Jansku99 kirjoitti:
- Vastatkaas ny iha rehellisesti...
Jos vastasitte ton ekan (Jota toivon et mahdollisimman moni tekee), käykääs hyvät immeiset kommentoimassa! Tuntuu tosi turhauttavalta kun laittaa tiedot ja otta urakalla kuvia kameralla jolla saat yhden kuvan kerrallaan ja kukaan ei etes kommentoi! Grr... eiks toi vika äänestys kohta oo vähä liiotteluu? muuten ihan hyvin otettu jostain syystä alan säälii sua ku laitoit siihe äänestyksee sen vikan kohan. kumma juttu... johtuu kai siitä ku oot mun mielest nii hyvä tyyppi tai jtn sellast | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Vastatkaa! 25.04.08 14:59 | |
| | |
|
| |
The M4ster Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 110 Ikä : 31 Missä asun : Espoo - Finland_Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Robo147, R44anger, Lollo mestar (kaverini ja minun yhteinen), Own Pk King, jne. Registration date : 06.04.2008
| Aihe: Vs: Vastatkaa! 27.04.08 9:33 | |
| | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Vastatkaa! 19.09.08 11:09 | |
| Mukavampi minusta niitä on luonnossa katsoo, ku pelkistä kuvista.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vastatkaa! | |
| |
|
| |
| Vastatkaa! | |
|