AmmyStr94 Noob
Viestien lukumäärä : 10 Ikä : 30 Missä asun : Orimattila RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Fanta403 ja M3g1 P4r5 ja W I L D OWNS Registration date : 05.01.2008
| Aihe: Oma tekemäni Runescape fanisivu 05.01.08 3:25 | |
| Tässä olis mun tekemä runescape fanisivu: http://www.freewebs.com/windows66/index.htmTuolta löytää kaikki Runen Holiday kamat, monta runescapeen liittyvää kuvaa, Updadet, Hiscores-Listan, Listan jolla voit selata mitä kamaa runessa on ja paljon muuta . En nyt ole ehkä mikään taitava sivun tekijä mutta tommosen sain aikaseks. | |
|
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Oma tekemäni Runescape fanisivu 05.01.08 3:52 | |
| Minusta hyvä jos saisi vielä jotain lisää kuten voisit itse listata noi itemit tuonne eikä vain laittaa linkkejä ja niin edelleen muuten hyvä sivu JA MUISTAKAA tämä on vain minun mielipiteeni joten ei tarttee minua alkaa haukkumaan | |
|
AmmyStr94 Noob
Viestien lukumäärä : 10 Ikä : 30 Missä asun : Orimattila RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Fanta403 ja M3g1 P4r5 ja W I L D OWNS Registration date : 05.01.2008
| Aihe: Vs: Oma tekemäni Runescape fanisivu 05.01.08 4:47 | |
| - HerraX kirjoitti:
- Minusta hyvä jos saisi vielä jotain lisää kuten voisit itse listata noi itemit tuonne eikä vain laittaa linkkejä ja niin edelleen muuten hyvä sivu JA MUISTAKAA tämä on vain minun mielipiteeni joten ei tarttee minua alkaa haukkumaan
Joo oon itekki harkinnu ''itse'' listaamista eikä linkkejä, mutta mulla ei riitä aikaa listaamiseen ku on muutakin tekemistä. .. | |
|
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Oma tekemäni Runescape fanisivu 05.01.08 5:22 | |
| Ei niitä kaikkia pakko kerralla ole tehdä ja voithan kirjoittaa ne notepadiin ja laittaa sivullesi ja lisätä kuvat kun jaksat | |
|
Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Vs: Oma tekemäni Runescape fanisivu 26.04.08 10:53 | |
| noni on ihan hyvä sivu ja anna raten jos sopii 9- ja nytten | |
|
kondradz Heikko postaaja
Viestien lukumäärä : 16 Ikä : 30 Missä asun : Turussa Ajoneuvo : rikkaimuri, tuning-> 12" Fusion bass 640w RMS 10,000w peak Registration date : 19.07.2008
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oma tekemäni Runescape fanisivu | |
| |
|