| Mun Pevukki | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Mun Pevukki 20.10.07 8:21 | |
| Noh, mulle kävi tälläne kiva juttu tässä viime iltana... Olin ajelemassa oravikoskelle montulle kun rupes takapyörästä kuulumaan välillä pamahuksia, rusketta ja renkaan ulvontaa. Noh, pysähyin sit tienvarteen katteleen. En mä mitää ihmeellistä huomannu, poliisitkin ajel vastaan (Hyvä etteivät pysäyttäneet, 70km/h ei oo oikee laillista...)... Älysin sit lähtee kotii päin ajelee, kotona tuikkasin peräpään palasiks ja viat löyty heti: 1. takarattaassa ei ollu enää piikkejä ja ketjut oli yrittäny kiivetä rattaan yli 2. Laakerit oli entiset ja hölsky Noh, nyt on moposopissa käyty ja PV on kasassa. Kävin sen verran koklaa et 16/35 väleillä pääsee ihan hyvin 70KM/h Täs viel kuva jos ette tiedä miltä se näyttää (Morjestakaa jos ajatte vastaan ) EDIT 15.10.08 Klo. 2:17:
Viimeinen muokkaaja, Jansku99 pvm 14.10.08 15:18, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Pevukki 21.10.07 0:48 | |
| 2. Pevetistä en tiiä miten paljon kulkee, koneen ja rungon laitto on viel kesken. Siihe tulee 80cc pytty (Porattukuulemma aikanaan vakiosta), oikeasti joku 82cc, siihen malossin virimäntä (Sellanen jossa on suora kupu ja vaan 1 männänrengas, jotai outoja reikiä sivuilla, sanovat kaupassa että pitäis kestää pitempään), vakio putki gianellin teharin änärillä (Omansa oli edellinen omistaja vetäny rälläkällä auki ja jättäny typerän näköset reijät...), kaikki muu vakiota. Ratastukset laitan 17/35. Mankin etuvalon umpion sain eilen paikalleen, siinä oli joku tarvikevalo jesarilla kiinni... Runko on maalattu Tummanvihreällä metalinhohto automaalilla. Kunhan saan kasaan jo ajokuntoon, laitan kuvia tulemaan.
Sori double | |
|
| |
Wiruz Admin
Viestien lukumäärä : 51 Ikä : 33 Missä asun : Kuopio, Suomi - Finland Ajoneuvo : Toyota Carina II -88 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Niku nalle, Hahou Registration date : 27.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Pevukki 22.10.07 7:12 | |
| Sinä kyllä vielä joku päivä kuolet mopon selässä tuskin maltan oottaa kun nään sut kuopion kyssissä ;P | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| |
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Pevukki 19.09.08 11:12 | |
| Et sinä ittees sillä tapata, autokolareissahan ne ihmiset kuolee, eikä mopokolareissa. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Pevukki 14.10.08 15:19 | |
| Uusia kuvia, joissain kuvissa Feat Andyn mana & Juhiksen mana. | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Pevukki 14.10.08 23:06 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mun Pevukki | |
| |
|
| |
| Mun Pevukki | |
|