killer man8 Bannattu
Viestien lukumäärä : 141 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirta, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kil man8 Registration date : 18.08.2006
| Aihe: haluun banaanaaa! 04.10.07 11:53 | |
| Bannit kiitos!, olen kyllästynyt jo tähän foorumiin, koska täällä on vieläkin spämmiä, olen mielummin foorumiella joissa spämmerit saa banaania eikä ne jotka niistä huomauttelee!!! Jansku99! Give Me Banana!!! E:Vainottu oot säälittävä *****!!! That's it | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! 05.10.07 15:17 | |
| Joten tiedoksi kaikille: Kil Man8 on bannattu IKUISESTI. | |
|
The M4ster Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 110 Ikä : 31 Missä asun : Espoo - Finland_Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Robo147, R44anger, Lollo mestar (kaverini ja minun yhteinen), Own Pk King, jne. Registration date : 06.04.2008
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! 25.04.08 13:51 | |
| - killer man8 kirjoitti:
- Bannit kiitos!, olen kyllästynyt jo tähän foorumiin, koska täällä on vieläkin spämmiä, olen mielummin foorumiella joissa spämmerit saa banaania eikä ne jotka niistä huomauttelee!!!
Jansku99! Give Me Banana!!!
E:Vainottu oot säälittävä *****!!!
That's it olikohan toi nyt ihan järkevää? olisha se voinu säilyttää sen käyttäjän ja käydä joskus parin kymmenen vuoden päästä täs foorumis. | |
|
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! 26.04.08 1:30 | |
| - The M4ster kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
- Bannit kiitos!, olen kyllästynyt jo tähän foorumiin, koska täällä on vieläkin spämmiä, olen mielummin foorumiella joissa spämmerit saa banaania eikä ne jotka niistä huomauttelee!!!
That's it olikohan toi nyt ihan järkevää? olisha se voinu säilyttää sen käyttäjän ja käydä joskus parin kymmenen vuoden päästä täs foorumis. Parin kymmenen vuoden päästä tämähän vielä pystyssä onkin... | |
|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! 26.04.08 14:50 | |
| - Vainottu kirjoitti:
- The M4ster kirjoitti:
- killer man8 kirjoitti:
That's it olikohan toi nyt ihan järkevää? olisha se voinu säilyttää sen käyttäjän ja käydä joskus parin kymmenen vuoden päästä täs foorumis. Parin kymmenen vuoden päästä tämähän vielä pystyssä onkin... Sehän nyt ei riipu kuin käviöiden aktiivisuudesta ja miten pitkään Romulaari on olemassa | |
|
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! 23.07.08 9:42 | |
| Näin juuri. Ja riippuu myös siitä, miten kauan Admin jaksaa pyörittää foorumia, jos ei oo kävijöitä.. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: haluun banaanaaa! | |
| |
|