| "Tautiaalto" | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: "Tautiaalto" 05.09.07 12:14 | |
| Et tälläse ois meidän talossa liikkellä... Ensin tuli kurkkupaiseet, sitten flunssa ja yskä, sitten toinen samanlainen ja nyt mahatautikin kiertää... itsellä on vain tää kevyempi yskäö ja nuha yhdistelmä. Pitää taas "Muurautuu" tänne koneen ääreen, ovi kiinni ja ikkuna auki. Definssioainetta pakjon ja kaikkialle, imuria kouraan... Pitää pysyy kaukana muista, ainakin 2m (Yskäys ei yletä niin kauas niin nopeasti). Toivottavasti en sitä mahatautii saa, jos se mulle tulee niin se on oleva PAHA, kaikki edelliset kerrat muistaen... Muuten lähtisin Fiattiin asumaan, mutta kun on tää flunssa, yskä, nuha ja kurkkukipu, josta voi kehkeytyä keuhkoputken tulehduksia, keuhkokuumeita yms. tauteja jos lähtee kylmään ilmaan pitkäks aikaa... Nää hymiöt kuvastaa mun tämänhetkistä mielentilaa: (Sori liian monesta hymiöstä) | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 4:20 | |
| - Jansku99 kirjoitti:
- Et tälläse ois meidän talossa liikkellä... Ensin tuli kurkkupaiseet, sitten flunssa ja yskä, sitten toinen samanlainen ja nyt mahatautikin kiertää... itsellä on vain tää kevyempi yskäö ja nuha yhdistelmä. Pitää taas "Muurautuu" tänne koneen ääreen, ovi kiinni ja ikkuna auki. Definssioainetta pakjon ja kaikkialle, imuria kouraan... Pitää pysyy kaukana muista, ainakin 2m (Yskäys ei yletä niin kauas niin nopeasti). Toivottavasti en sitä mahatautii saa, jos se mulle tulee niin se on oleva PAHA, kaikki edelliset kerrat muistaen...
Muuten lähtisin Fiattiin asumaan, mutta kun on tää flunssa, yskä, nuha ja kurkkukipu, josta voi kehkeytyä keuhkoputken tulehduksia, keuhkokuumeita yms. tauteja jos lähtee kylmään ilmaan pitkäks aikaa... Nää hymiöt kuvastaa mun tämänhetkistä mielentilaa: (Sori liian monesta hymiöstä) No höh, ei mee hyvin | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:20 | |
| itse oeln t-paidalla koulussa eikä nuhakaan ole iskenyt | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| |
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:44 | |
| odotetaan sitten , katsotaan millon sairastun | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:45 | |
| - HerraX kirjoitti:
- odotetaan sitten , katsotaan millon sairastun
Viimestän jouluna jos jatkat tolla menolla PS: En usko että jatkat siihen asti | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:46 | |
| katotaan käsken kamuun ottaa kuvan jos kehtaan olla joulukuussakin t-paidalla ;D | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:46 | |
| - HerraX kirjoitti:
- katotaan käsken kamuun ottaa kuvan jos kehtaan olla joulukuussakin t-paidalla ;D
Ookoo | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:47 | |
| kuka on tällä hetkellä runessa ja mitä teette itse en ole mut kohta meen hakkaan rune essuja 2k ja sitte teen niistä aireja ja myyn ne yli 135k hintaan | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:48 | |
| - HerraX kirjoitti:
- kuka on tällä hetkellä runessa ja mitä teette itse en ole mut kohta meen hakkaan rune essuja 2k ja sitte teen niistä aireja ja myyn ne yli 135k hintaan
minä en ole, mutta ehkä menen. | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 06.09.07 8:49 | |
| mitä tekemään ja taas alkaa meneen offtopic tässäki aihees | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 07.09.07 3:53 | |
| - HerraX kirjoitti:
- mitä tekemään ja taas alkaa meneen offtopic tässäki aihees
Taitaa olla koht joka aihe offtopic... | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| |
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 07.09.07 6:44 | |
| | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 07.09.07 8:21 | |
| millon taas off topiccia ;D | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 07.09.07 10:44 | |
| - HerraX kirjoitti:
- millon taas off topiccia ;D
Ei millonkaan mielellään, mut se ei tuu tapahtumaan | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" 19.09.07 4:00 | |
| Itse sairastelin viime viikolla kuumetta ja päänsärkyä, mutta nyt olen jo täydessä terässä. Viimeksi olin kipeenä ehket puolisen vuotta sitten rippileirillä. Siellä oli mukavaa olla kipeenä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: "Tautiaalto" | |
| |
|
| |
| "Tautiaalto" | |
|