| Hymiö osio | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Hymiö osio 20.08.07 8:14 | |
| Minulla ideoita pälkähtää välillä päähän, kuten nytkin tuli. Tänne voisi laittaa hymiöitten lisäilu alueen. Esim. tuossa yhdessä aiheessa the Arkhery ehdotti uutta hymiötä. vVaikuttaa taas melko turhalta, mutta ehdotin kun nyt koneella olin. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 8:24 | |
| - Vainottu kirjoitti:
- Minulla ideoita pälkähtää välillä päähän, kuten nytkin tuli. Tänne voisi laittaa hymiöitten lisäilu alueen. Esim. tuossa yhdessä aiheessa the Arkhery ehdotti uutta hymiötä. vVaikuttaa taas melko turhalta, mutta ehdotin kun nyt koneella olin.
Uudistuksiin vaan voi laittaa. | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 8:52 | |
| Eiköhän tuo uudistukset osio riitä | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 10:07 | |
| Niin, uudistuksiin vaan! | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 10:23 | |
| itse olen myös ja kaikille tiedoksia jos tänne tehdään uusia osioita niin pitää olla keskustelua + järkevä ettei mtn ''pikku kalle auto vitsei foorumi vaan laajoja osioita että ei keskitytä vain yhteen pikku asiaan | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 10:29 | |
| - HerraX kirjoitti:
- itse olen myös ja kaikille tiedoksia jos tänne tehdään uusia osioita niin pitää olla keskustelua + järkevä ettei mtn ''pikku kalle auto vitsei foorumi vaan laajoja osioita että ei keskitytä vain yhteen pikku asiaan
Asiaa | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 10:53 | |
| pitää se joku saada tänne sanomaan | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.08.07 20:39 | |
| - HerraX kirjoitti:
- itse olen myös ja kaikille tiedoksia jos tänne tehdään uusia osioita niin pitää olla keskustelua + järkevä ettei mtn ''pikku kalle auto vitsei foorumi vaan laajoja osioita että ei keskitytä vain yhteen pikku asiaan
Näin on! Tätä oon yrittäny sanoo vähän eri menetelmällä näköjää | |
|
| |
HerraX Moderator
| Aihe: Vs: Hymiö osio 21.08.07 4:57 | |
| itseäni tuommoiset viestit vähän Tylsistyttävät siis tuommoiset kuten sanoin | |
|
| |
Dreco EX-Mod
Viestien lukumäärä : 244 Ikä : 27 Missä asun : Kurkimäki 8) RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Dreco Registration date : 26.05.2007
| Aihe: Vs: Hymiö osio 20.09.07 10:39 | |
| Tämän, voisi siirtää uudistuksiin, siirrän nytten, joku muu voi ottaa takaisin, jos tarve on. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hymiö osio | |
| |
|
| |
| Hymiö osio | |
|