| Mun Toyota Corolla KE15 | |
|
+7The Arkhery Barrakuda Hyyra Andy Bjd shadow HerraX Kiesijemmari 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 31.10.08 6:56 | |
| No en minä sitä kaunottereksaan sanoisi. | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 0:39 | |
| - DEL kirjoitti:
- No en minä sitä kaunottereksaan sanoisi.
Vähän pitää pölyjä pyyhkiä ja hitsata, korjata, maalata ja ehostaa. Sit se onkin aika mahtava | |
|
| |
Coolwaks Own Varoitettu
Viestien lukumäärä : 766 Ikä : 26 Missä asun : Camelotissa Registration date : 26.07.2008
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 1:10 | |
| - Jansku99 kirjoitti:
- DEL kirjoitti:
- No en minä sitä kaunottereksaan sanoisi.
Vähän pitää pölyjä pyyhkiä ja hitsata, korjata, maalata ja ehostaa. Sit se onkin aika mahtava no sitte | |
|
| |
Hyyra Krakkeri
Viestien lukumäärä : 1409 Ikä : 30 Missä asun : Helsinki RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Mate of Nala (Hyyra) Registration date : 04.04.2007
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 5:06 | |
| Millos ajattelit saada valmiiksi, ennen vuoden loppua? | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 8:09 | |
| Siinä on ainakin luonnoystävälliset penkit, jotka ovat sammalta. Se on aika autio sisältä katsottunua, mutta siinä on eräs hauska asia. Vara ratti takapenkillä! | |
|
| |
Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 9:38 | |
| Jaa, minun mielestä auto on HIENO. Todella mahtava! Itsekkin haluaisin jonkun auton, vaikkapa... Ford. | |
|
| |
Coolwaks Own Varoitettu
Viestien lukumäärä : 766 Ikä : 26 Missä asun : Camelotissa Registration date : 26.07.2008
| |
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 02.11.08 12:16 | |
| - Hyyra kirjoitti:
- Millos ajattelit saada valmiiksi, ennen vuoden loppua?
En varmaankaan, on siinä niin paljon tekemistä ja aika on kortilla jo koulunkin puolesta... Kahden vuoden sisään ois tarkoitus, sais kilpiin ja baanalle heti kun sais kortin - Andy kirjoitti:
- Siinä on ainakin luonnoystävälliset penkit, jotka ovat sammalta. Se on aika autio sisältä katsottunua, mutta siinä on eräs hauska asia. Vara ratti takapenkillä!
Joo, sitä sammalta kertyy kun ei oo takalasi kiinni millään ja auto on seissu vesisateessa ja räntäpyryssä päälle kymmenen vuotta. Ja se sun "vara" ratti oli tarkotus laittaa paikalleen, mutta boorit ei ollukkaan sopivat, joten ei siitä ralliratin asennuksesta tullutkaan mitään. Se sit vaan yksinkertaisesti unohtu sinne, samoin kuin esim. rautasaha, retkipenkki, talvirengas (Joka ajaa kuljettajan penkin asemaa), takavalo, "takapenkin pelkääjän" kahvat (2 Kpl), listoja, hanska, vettä, ruostetta, irtonaisia sähköjohtoja ja outo tuoksu (Wunderbaum, sammal, home ja kosteus yhdistettynä...) Tuossa just tänä iltana siirsin kesäpeeveestä koneen talvipeeveeseen (Siis mun TUNING PV), koska talvi tulee. Ja sen huomasin, sain vaihtaa tuonkin moottorin lumisateessa... . Seuraavana voiskin Corollaa laitella, pitää pyöräyttää nakit alta ja yrittää jonkunnäköset jarrut saada tehtyä nii sais talliin aina tilaa kun tarvii. Nyt nimittäin jos ton corollan ajaa ulos tallista, se valuu meidän kaltevaa pihaa pitkin mäkeä alas, ojan yli ja lopulta naapurin aitan seinästä läpi. Ja sitä en halua | |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 03.11.08 6:35 | |
| Sinne vaan! Kyllä naapurit ymmärtää.. Toivottavasti..! | |
|
| |
Hyyra Krakkeri
Viestien lukumäärä : 1409 Ikä : 30 Missä asun : Helsinki RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Mate of Nala (Hyyra) Registration date : 04.04.2007
| |
| |
Latetztki Normaali postaaja
Viestien lukumäärä : 31 Ikä : 29 Missä asun : Kauhavalla Ajoneuvo : Hondan 400cc 4x4 mönkiä Registration date : 04.11.2008
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 04.11.08 22:17 | |
| Mun isoveljellä on ton näköinen Corolla, tosin, siitä on tehty jokkis corolla, se oli hetken aikaa myynnis Nettiautossa mutta ei mennyt kaupaksi..
Komian näköinen toi sun autos vaikken Toyotoista pidäkkään. | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 07.11.08 8:26 | |
| Tuosta jarru asiasta kyselen Niin eikös siinä toimi etes käsijarru ? | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 07.11.08 17:07 | |
| - HerraX kirjoitti:
- Tuosta jarru asiasta kyselen Niin eikös siinä toimi etes käsijarru ?
Ei toimi, ei ole mitään jarruosia paikallaan. Paitsi tietenkin poljin ja käsijarrukahva, muttei mitään vaijereita tai jarruputkia/letkuja | |
|
| |
Andy Admin
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 07.11.08 22:01 | |
| Jarruthan on nykypäivän turhin keksintö. | |
|
| |
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
| |
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 11.01.09 11:36 | |
| Tänään käytiin hakemassa siilinjärveltä KE70:n raato talviajokiksi. Ensin luultiin että startti on hajalla, mutta se osoittautuikin toimivaksi ja vika löytyikin kannesta... Tuulilasikin on p*skana, pakoputki on suora (Pitää tehdä siihenkin äänenvaimennus, tai jäällä ajaminen lopuu lyhyeen. Ja ikävin yllätys: moottorin PITI olla 4K, mutta se osoittautuikin normaaliksi 3K:ksi 4K:n venttiilinkopalla. Joutuu siis vielä metsästämään moottorin erikseen... Kuvia tästä painamallaP.S. Vanteet on lainassa, eivät kuuluneet kauppaan... | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 13.01.09 13:08 | |
| | |
|
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 16.01.09 10:12 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mun Toyota Corolla KE15 | |
| |
|
| |
| Mun Toyota Corolla KE15 | |
|