Alku on sitten vähän vaikeaa. Tämä on multiplayer peli, joten siihen ei ole koodeja. Minulla on kuitenkin kikka miten pääsee pikkuisen eteenpäin.
Itse olen +, eli beginner. Mukavia peli hetkiä!
Kerro se kikka
No osta ensimmäisillä creditseilläsi power axe. Sitten voita vain yksi tappelu. Myy power axe ja patterisi pois. Silloin saat vähän yli 100 creditsiä. Sitten ostat sen paremman patterin ja kun menet tappelemaan, niin lähde vastustajaa pakoon ja kuluta hänen patterinsa loppuun ja sitten tuho hänet.
PS: Kannattaa sitte nostaa jok uase paremman pattein oston jälkeen. Vaikkapa daggeri jos se riittää.
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
Aihe: Vs: Robot Rage 01.08.07 22:38
Vainottu kirjoitti:
The Arkhery kirjoitti:
Vainottu kirjoitti:
En nyt tiedä tuliko oikeaan aiheeseen, koska täällä ei missään ollu robotti pelit yms.
Alku on sitten vähän vaikeaa. Tämä on multiplayer peli, joten siihen ei ole koodeja. Minulla on kuitenkin kikka miten pääsee pikkuisen eteenpäin.
Itse olen +, eli beginner. Mukavia peli hetkiä!
Kerro se kikka
No osta ensimmäisillä creditseilläsi power axe. Sitten voita vain yksi tappelu. Myy power axe ja patterisi pois. Silloin saat vähän yli 100 creditsiä. Sitten ostat sen paremman patterin ja kun menet tappelemaan, niin lähde vastustajaa pakoon ja kuluta hänen patterinsa loppuun ja sitten tuho hänet.
PS: Kannattaa sitte nostaa jok uase paremman pattein oston jälkeen. Vaikkapa daggeri jos se riittää.
Okei
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
Aihe: Vs: Robot Rage 02.08.07 2:16
Lopetin koska on huono peli (mun mielipide) ja koska tappelut lagas nii paljo... Ja yleensä ku haastoin kukaa ei tullu pelaa mun kanssa... Joskus meni jopa 15min siihe että joku suostu tappeleen...
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
Aihe: Vs: Robot Rage 02.08.07 2:52
The Arkhery kirjoitti:
Lopetin koska on huono peli (mun mielipide) ja koska tappelut lagas nii paljo... Ja yleensä ku haastoin kukaa ei tullu pelaa mun kanssa... Joskus meni jopa 15min siihe että joku suostu tappeleen...
Minullekin on mennyt aika tylsäksi. Kukaan ei haasta ja voitan kaikki liian helposti.
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
Aihe: Vs: Robot Rage 07.09.07 13:06
Itse asiassa koko peli on vähän tylsä. Kenttä ei muutu, niin ei siitä ole oikein iloa. Kukapa nyt samaa kenttää jaksaisi kokoajan pelata?
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
Aihe: Vs: Robot Rage 07.09.07 13:56
nojaa ootte niin hyvii
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
Aihe: Vs: Robot Rage 07.09.07 21:39
Tursak kirjoitti:
Itse asiassa koko peli on vähän tylsä. Kenttä ei muutu, niin ei siitä ole oikein iloa. Kukapa nyt samaa kenttää jaksaisi kokoajan pelata?
Jos nyt olen oikeassa tota pelii ei olla ikinä uudistettu
The Arkhery Moderator
Aihe: Vs: Robot Rage 07.09.07 22:26
Bjd shadow kirjoitti:
Tursak kirjoitti:
Ei ainakaan minun tietääkseni...
DEL Moderator
Viestien lukumäärä : 1877 Ikä : 33 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Runescape quitattu Registration date : 30.03.2007
Aihe: Vs: Robot Rage 07.09.07 22:36
The Arkhery kirjoitti:
Bjd shadow kirjoitti:
Tursak kirjoitti:
Ei ainakaan minun tietääkseni...
Ei sitä ollaakkaan. Siksi se peli on niin köyhä.
Barrakuda Bannattu
Viestien lukumäärä : 181 Ikä : 34 Missä asun : Espoossa Registration date : 16.02.2007
Aihe: Vs: Robot Rage 02.06.08 6:25
Joskus pelasin mutta kyllästyin koska kukaan ei halunut pelata....
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
Aihe: Vs: Robot Rage 21.07.08 10:51
Huomasin myös, että yleensä isot ja pahat vastustajat haastaa. Ei niinkään tasavertaiset, vaan ylivoimaset. Vaikka eivät saa rahaa, on voitto kuitenkin heille tärkeä..