| Tämä asia vaati korjausta | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
god123450 Noob
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 32 Missä asun : Oravikoski, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Olen lopettanu voin kyllä myydä sen jos joku haluu (lähettäkää sähköpostia Registration date : 24.04.2006
| Aihe: Tämä asia vaati korjausta 12.06.07 6:46 | |
| Janne perjantai sentään. sulla on käynyt sellanen moka että minun nimeä ei näy siinä missä lukee moderaattorit se on kuule sellainen juttu jos et muuta asiaa niinku pikkasen nopeasti minä annan sulle rukkaset | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta 12.06.07 8:15 | |
| - god123450 kirjoitti:
- Janne perjantai sentään. sulla on käynyt sellanen moka että minun nimeä ei näy siinä missä lukee moderaattorit se on kuule sellainen juttu jos et muuta asiaa niinku pikkasen nopeasti minä annan sulle rukkaset
No et oo kyl aktiivinen että... | |
|
| |
god123450 Noob
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 32 Missä asun : Oravikoski, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Olen lopettanu voin kyllä myydä sen jos joku haluu (lähettäkää sähköpostia Registration date : 24.04.2006
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta 13.06.07 4:38 | |
| en lähettänyt kyseistä viestiä sulle. anna jannen vastata yo biatch . Peace matha facka | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| |
| |
god123450 Noob
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta 13.06.07 6:55 | |
| minä juttelen aktiivisesti jannelle ja sinä et kaiketi ole lukenu englantia koska jos olisit huomaisit että siinä ei ole kieliopillisesti mitään oikeaa sanaa (anna jannen vastata ) | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta 13.06.07 8:52 | |
| ...Arkhery on ihan oikees... Meses juttelukun ei auta foorumilla... Oot jo 5-6 kertaa tippunu inactive, oon aina vaa nostanut sut takas... Alas KÄYTTÄYTYY ja KIRJOTTAA JÄRKEVÄÄ ASIAA, niin voisihan sitä mode aihiota olla... Ja tietenkin: Jos näät jotain "epäasiallisia" tai sääntöjä rikkovia viestejä, ota osotteet ylös ja lähetä ne PM mulle. Lisää pisteitä lähemmäs mode statusta... Ei sinne sillee vaa "haluumalla" pääse, pitää olla aktiivinen käviä ja hoitaa velvollisuuntesna oikein! | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| |
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta 06.10.07 0:08 | |
| Eihän nyt lausahduksia lasketa. Pitää olla oikein kirjoitettuna, ainakin minun mielestäni, jotta voi laskea kiroiluksi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta | |
| |
|
| |
| Tämä asia vaati korjausta | |
|