| Kysely.... | |
|
+4Kiesijemmari ketsuppi The Arkhery Vpant89 8 posters |
Pidättekö tehtävien teosta? | Kyllä, kaikkien | | 74% | [ 14 ] | Vain helppojen tehtävien teosta | | 5% | [ 1 ] | Vain vaikeiden tehtävien teosta | | 5% | [ 1 ] | En ollenkaan | | 16% | [ 3 ] |
| Ääniä yhteensä : 19 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jansku Vierailija
| Aihe: Kysely.... 06.08.06 8:27 | |
| Tässä teille runettajille vaikea kysymys... Pidättekö tehtävien teosta? |
|
| |
Vpant89 Admin
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 35 Missä asun : Nastola, Suomi - Finland, Europe RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Vpant89 Registration date : 23.04.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 14.11.06 9:33 | |
| pelin paras osa... vaikka joskus pitkät tehtävät tympäsee mut kyl liian helpotki osaa tympästä... ja ihan sen takia mun mielest pelin paras osa ku ite oon enemmä Productor ja RPG tyyppinen pelaaja kuin PVP ja Exercise... | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 14.11.06 11:03 | |
| - Vpant89 kirjoitti:
- pelin paras osa... vaikka joskus pitkät tehtävät tympäsee mut kyl liian helpotki osaa tympästä...
ja ihan sen takia mun mielest pelin paras osa ku ite oon enemmä Productor ja RPG tyyppinen pelaaja kuin PVP ja Exercise... Sama juttu mulle! | |
|
| |
ketsuppi Noob
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 33 Missä asun : Salo,Suomi - Finland Ajoneuvo : Kesätyöt RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Ketsuppi95 Registration date : 05.11.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 14.11.06 12:37 | |
| Joo kyl mää näist kaikist mut omalla enkullani jotkut ovat hitusen liian vaikeita.. xDD | |
|
| |
Kiesijemmari Admin
Viestien lukumäärä : 1396 Ikä : 32 Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...) Registration date : 22.04.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 19.11.06 10:39 | |
| - ketsuppi kirjoitti:
- Joo kyl mää näist kaikist mut omalla enkullani jotkut ovat hitusen liian vaikeita.. xDD
Juuri siksi teenkin sillointällöin RuneAmmukseen questohjeita. | |
|
| |
killer man8 Bannattu
Viestien lukumäärä : 141 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirta, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kil man8 Registration date : 18.08.2006
| Aihe: aivan... 19.11.06 12:24 | |
| - Vpant89 kirjoitti:
- pelin paras osa... vaikka joskus pitkät tehtävät tympäsee mut kyl liian helpotki osaa tympästä...
ja ihan sen takia mun mielest pelin paras osa ku ite oon enemmä Productor ja RPG tyyppinen pelaaja kuin PVP ja Exercise... guestit on ylivoimaisesti paras osa runessa | |
|
| |
The Arkhery Moderator
Viestien lukumäärä : 858 Ikä : 29 Missä asun : Länsi-Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas Registration date : 30.08.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 20.11.06 5:27 | |
| | |
|
| |
Anonymou Vierailija
| Aihe: Vs: Kysely.... 07.05.07 8:20 | |
| |
|
| |
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 09.09.07 2:54 | |
| Joistain pitkistä guesteista saa palkinnoksi todella hyviä tavaroita. Ja muutenkin niistä saa skilleihin hyvin xp:tä. Mielestäni ne on parhaita. Jotkut guestit taas avaavat joitain uusia paikkoja, joita muuten ei saisi. Esimerkiksi Swan Song, joka avaa uuden paikan ja pääsee kalastamaan Monk fishejä. | |
|
| |
The Arkhery Moderator
| Aihe: Vs: Kysely.... 09.09.07 6:14 | |
| - Tursak kirjoitti:
- Joistain pitkistä guesteista saa palkinnoksi todella hyviä tavaroita. Ja muutenkin niistä saa skilleihin hyvin xp:tä. Mielestäni ne on parhaita. Jotkut guestit taas avaavat joitain uusia paikkoja, joita muuten ei saisi. Esimerkiksi Swan Song, joka avaa uuden paikan ja pääsee kalastamaan Monk fishejä.
Miksi pitkistä vieraista saa hyvää kamaa? | |
|
| |
killer man8 Bannattu
Viestien lukumäärä : 141 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirta, Suomi - Finland Ajoneuvo : Koululainen RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kil man8 Registration date : 18.08.2006
| Aihe: Vs: Kysely.... 09.09.07 6:18 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Tursak kirjoitti:
- Joistain pitkistä guesteista saa palkinnoksi todella hyviä tavaroita. Ja muutenkin niistä saa skilleihin hyvin xp:tä. Mielestäni ne on parhaita. Jotkut guestit taas avaavat joitain uusia paikkoja, joita muuten ei saisi. Esimerkiksi Swan Song, joka avaa uuden paikan ja pääsee kalastamaan Monk fishejä.
Miksi pitkistä vieraista saa hyvää kamaa? mistä vieraista??? | |
|
| |
Bjd shadow Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 151 Ikä : 30 Missä asun : Kajaani RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Bjd Shadow Registration date : 29.06.2007
| Aihe: Vs: Kysely.... 09.09.07 8:29 | |
| - The Arkhery kirjoitti:
- Tursak kirjoitti:
Miksi pitkistä vieraista saa hyvää kamaa? Tarkotit vissii pitkistä guesteista? | |
|
| |
The M4ster Himopostaaja
Viestien lukumäärä : 110 Ikä : 31 Missä asun : Espoo - Finland_Suomi RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Robo147, R44anger, Lollo mestar (kaverini ja minun yhteinen), Own Pk King, jne. Registration date : 06.04.2008
| Aihe: Re: Kysely.... 18.04.08 13:12 | |
| onha questei kiva tehä... itte oon tehny vaa muutaman questin.... mut iha kivoi ne on kuha sais tehtyy ton swan songin loppuu... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kysely.... | |
| |
|
| |
| Kysely.... | |
|