Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Kuinka päädyitte Romulaariin? 15.02.11 20:48 | |
| Juu elikkä miten tupsahditte tänne? Itse selailin Googlesta runescape fanisivustoja, sitten siihe tupsahti Soppakauha(?) ja klikkasin sitä, sitten katoin joka päivä teidän viestejä täällä. Sen jälkeen päätin rekistöröityä, mutta sain melkeen heti bannit kun spämmäilin niitä näitä. Kävin pitkään katsomassa aina että pääseköö takasin, mutta ei. Sitten ku bännit oli ohi (tais olla 1kk bännit) rupesin asialliseksi käyttäjäksi. (Andyn avusta ) | |
|
Sir Tacoo Erityisen kova postaaja
Viestien lukumäärä : 76 Ikä : 26 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Whats Up X Registration date : 05.01.2011
| |
HerraX Moderator
Viestien lukumäärä : 1235 Ikä : 32 Missä asun : Oulu Ajoneuvo : Toyota ja Volvo RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Pelaan runea Hahmolla sir manama Registration date : 19.07.2007
| Aihe: Vs: Kuinka päädyitte Romulaariin? 16.02.11 7:02 | |
| Suuri ja kunniallinen Vitt94 antoi linkin tänne ja sittenpäs astuin sisää. jonku aikaa kävin täällä kattelemassa viestejä ja sitten loggasin in | |
|
hande Nörtti!
Viestien lukumäärä : 267 Ikä : 28 Missä asun : Siellä missä sinäkin :) RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : I vapour ja OKl (huomaa pieni L) Registration date : 17.09.2008
| Aihe: Vs: Kuinka päädyitte Romulaariin? 23.02.11 9:33 | |
| joku kaverini joka ei rekisteröityny ole kerto että tää on hyvä quest ohje sivusto mutta jonkun ajan päästä siitä rekisteröidyin tänne | |
|
Andy Admin
Viestien lukumäärä : 2302 Ikä : 32 Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98 RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy) Registration date : 27.10.2006
| Aihe: Vs: Kuinka päädyitte Romulaariin? 23.02.11 10:44 | |
| - Storm kirjoitti:
- Juu elikkä miten tupsahditte tänne? Itse selailin Googlesta runescape fanisivustoja, sitten siihe tupsahti Soppakauha(?) ja klikkasin sitä, sitten katoin joka päivä teidän viestejä täällä. Sen jälkeen päätin rekistöröityä, mutta sain melkeen heti bannit kun
spämmäilin niitä näitä. Kävin pitkään katsomassa aina että pääseköö takasin, mutta ei. Sitten ku bännit oli ohi (tais olla 1kk bännit) rupesin asialliseksi käyttäjäksi. (Andyn avusta ) Wot? Minä avustanu jotain? Ei helv.. hitto. | |
|
Storm ATK- Insinööri
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 28 Missä asun : Uruguayssa RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Keep Wild Registration date : 17.10.2007
| Aihe: Vs: Kuinka päädyitte Romulaariin? 23.02.11 22:08 | |
| - Andy kirjoitti:
- Wot? Minä avustanu jotain? Ei helv.. hitto.
Muistaakseni sanoit joskus RuneScapessa, että olisi paaljon helpompaa luettavaa, jos laittaisin pilkut, isot alkukirjaimet ja pisteet. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka päädyitte Romulaariin? | |
| |
|