Olin tekemässä tämmöstä koulu projectia kun juolahti mieleen että vois tehdä semmosen claani "palvelu" sivun. Että jokaisesta voitetusta pelistä tuli rahaa pelaajille ja näin. No lähdin työstämään ideaa nyt on jo vähän sivua tehty ja foorumi aloitettu. Kaikki perustuu 3 eri tiimiin (ei viellä nimiä
). Teamit pelaavat vähän niinkun diviisioissa eli "Team 1" on paras ja "team 2" keski taso ja "team 3" on sitten vähän niinku normaaleja pelaajia. Peleinä tulisi toimimaan Call of duty 4, Counter-strike source ja Counter-strike (1.6). Itse voisin pittää css, jos joku haluaa mukaan niin pistäkööt viestiä vaa mulle. Et sitoidu mihinkään maksu jjuttuun liittymällä.
Team 1 pelaa 3-5 vs 3-5 pelejä, Voitosta maksettaisiin yhdelle pelaajalle 0,00-5,00e riippuen miten matsi meni esim: 3,50€ x 5 = 17,5€ koko tiimille yhteensä. ja jos pelejä olisi kerran kaksi viikossa niin pelaajaat tienaisivat ihan hyvin.. alemmilla tiimeillä on sitten vaan pienemmät "palkat".
Karsintoja pidettäisiin teameihin.. eli vaikka jos pelaajat pyrkivät team kolmoseen järjestettäisiin matsi mihin sitten tulisi kaikki osallistujat jotka haluavat paitsi jos ei mahdu 6vs6 servulle niin pidettäisiin toisia, ja niistä sitten taas parhaimmat pääsisivät parempiin tiimeihn, sitten kun jutsu on jo vähän aikaa rullannut niitä voitaisiin pitää joka kuukauden alussa.
Siitä että maksan pelaajille voitoista, tarvitaan myös tuloja. eli alussa varmaan tulee tappioa kun ei tule pelaajia paljoa viellä mutta jokainen pelaaja joutuisi maksamaan 1,5€ kuukaudelta (ihan kaikki) että pääsisivät mukaan.
Jos joku haluaa olla avuksi tai antaa kritiikkiä tai ideaa pistäiskö ne tähän ?
Pieni taulukko
---------------------------
miinukset - kk
20€ - mainostus
45€ - serverit
10€ - sivu
? pelaaja voitot ?
----------------------------
75€ + ???,??€
----------------------------
plussat - kk
vaikka 100pelaajaa - 150€
kaikki plussat menee alussa sivuun ja projectiin mutta sitten voin alkaa maksaa Moderaattoreille ja muilla parsakaalin toimittajille.
jos halluu toiseksi adminikse kantsii lisätä mut mesestä.
Tän hetken jäsenet:
Admin - mä
Admin - Nipsu