Romulaari - Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Romulaari - Foorumi

Kiitos Urli.Netille lyhytosoitteesta: www.Foorumi-Romulaari.urli.net
 
PääsivuPääsivu  PortalPortal  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tämä asia vaati korjausta

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
god123450
Noob
Noob
god123450


Mies
Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 31
Missä asun : Oravikoski, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Koululainen
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Olen lopettanu voin kyllä myydä sen jos joku haluu (lähettäkää sähköpostia
Registration date : 24.04.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty12.06.07 6:46

Janne perjantai sentään. sulla on käynyt sellanen moka että minun nimeä ei näy siinä missä lukee moderaattorit se on kuule sellainen juttu jos et muuta asiaa niinku pikkasen nopeasti minä annan sulle rukkaset Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
The Arkhery
Moderator
Moderator
The Arkhery


Mies
Viestien lukumäärä : 858
Ikä : 28
Missä asun : Länsi-Suomi
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas
Registration date : 30.08.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty12.06.07 8:15

god123450 kirjoitti:
Janne perjantai sentään. sulla on käynyt sellanen moka että minun nimeä ei näy siinä missä lukee moderaattorit se on kuule sellainen juttu jos et muuta asiaa niinku pikkasen nopeasti minä annan sulle rukkaset Razz
No et oo kyl aktiivinen että...
Takaisin alkuun Siirry alas
god123450
Noob
Noob
god123450


Mies
Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 31
Missä asun : Oravikoski, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Koululainen
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Olen lopettanu voin kyllä myydä sen jos joku haluu (lähettäkää sähköpostia
Registration date : 24.04.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty13.06.07 4:38

en lähettänyt kyseistä viestiä sulle. anna jannen vastata yo biatch afro lol!. Peace matha facka
Takaisin alkuun Siirry alas
The Arkhery
Moderator
Moderator
The Arkhery


Mies
Viestien lukumäärä : 858
Ikä : 28
Missä asun : Länsi-Suomi
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas
Registration date : 30.08.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty13.06.07 6:24

god123450 kirjoitti:
en lähettänyt kyseistä viestiä sulle. anna jannen vastata yo biatch afro lol!. Peace matha facka
Aha, mut yleensä modeks pääsee vaan jos on aktiivinen, ja englanniks kiroilu ei auta -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
god123450
Noob
Noob
god123450


Mies
Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 31
Missä asun : Oravikoski, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Koululainen
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Olen lopettanu voin kyllä myydä sen jos joku haluu (lähettäkää sähköpostia
Registration date : 24.04.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty13.06.07 6:55

minä juttelen aktiivisesti jannelle ja sinä et kaiketi ole lukenu englantia koska jos olisit huomaisit että siinä ei ole kieliopillisesti mitään oikeaa sanaa albino elephant (anna jannen vastata )
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiesijemmari
Admin
Admin
Kiesijemmari


Mies
Viestien lukumäärä : 1396
Ikä : 31
Missä asun : Muuruvesi, Suomi - Finland
Ajoneuvo : Corolla KE15, Subaru Legacy, Carina E + 11 Muuta autoa
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Kiesijemmari (RS Quitattu lopullisesti...)
Registration date : 22.04.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty13.06.07 8:52

...Arkhery on ihan oikees... Meses juttelukun ei auta foorumilla... Oot jo 5-6 kertaa tippunu inactive, oon aina vaa nostanut sut takas... Alas KÄYTTÄYTYY ja KIRJOTTAA JÄRKEVÄÄ ASIAA, niin voisihan sitä mode aihiota olla... Ja tietenkin: Jos näät jotain "epäasiallisia" tai sääntöjä rikkovia viestejä, ota osotteet ylös ja lähetä ne PM mulle. Lisää pisteitä lähemmäs mode statusta... Ei sinne sillee vaa "haluumalla" pääse, pitää olla aktiivinen käviä ja hoitaa velvollisuuntesna oikein! Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.Romulaari.urli.net
The Arkhery
Moderator
Moderator
The Arkhery


Mies
Viestien lukumäärä : 858
Ikä : 28
Missä asun : Länsi-Suomi
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tamaaas
Registration date : 30.08.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty13.06.07 9:29

god123450 kirjoitti:
minä juttelen aktiivisesti jannelle ja sinä et kaiketi ole lukenu englantia koska jos olisit huomaisit että siinä ei ole kieliopillisesti mitään oikeaa sanaa albino elephant (anna jannen vastata )
Kyllä minä näin ettei ollu oikeaa sanaa, mutta kirjoitit ne miten ne lausutaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Andy
Admin
Admin
Andy


Mies
Viestien lukumäärä : 2302
Ikä : 31
Missä asun : Leppävirralla, Laatikossa
Ajoneuvo : Honda Monkey Z50J -98
RuneScape hahmon/hahmojen nimet (Jos on) : Tursak ja Volpe(Srg Andy)
Registration date : 27.10.2006

Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty06.10.07 0:08

Eihän nyt lausahduksia lasketa. Pitää olla oikein kirjoitettuna, ainakin minun mielestäni, jotta voi laskea kiroiluksi. clown
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tämä asia vaati korjausta Empty
ViestiAihe: Vs: Tämä asia vaati korjausta   Tämä asia vaati korjausta Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tämä asia vaati korjausta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Romulaari - Foorumi :: Palaute :: Palautetta Romulaarista :: Huonoa-
Siirry: